Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedażowym zorientowane jest na liderów grup sprzedażowych, managerów sprzedaży i wszystkich tych, którzy koordynują zespołami sprzedażowymi. Na kurs składają się dwa główne moduły. Pierwszy dotyczy pracy z zespołem, rozumienia specyfiki jego zadania, radzenia sobie z problemami, które przed nim stoją jako typowymi w handlu – komunikacja interpersonalna, motywacja, perswazja i wpływanie na ludzi. Drugi zaś związany jest z rozwojem lidera/managera (kreowanie motywacji własnej, umiejętności przywódczych, działanie na rzecz poszerzenia umiejętności w stosownym przekazywaniu feedbacku).
Szkolenie komasuje wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi oraz sprzedaży, zawiera elementy pracy nad strategią i komunikowaniem. Uczestnicy kursu zapoznają się z następującymi tematami: strategia zarządzania zespołem sprzedażowym, odpowiedzialne zarządzanie zespołem sprzedażowym, określanie celów krótko i długoterminowych, wspieranie pojedynczych członków zespołu w rozwoju, formy wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy, efektywne zarządzanie czasem, mechanizmy pobudzające motywację i jej poziom, macierz Kena Blancharda, poziomy neurologicznego funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich znaczenie w procesie komunikowania się z ludźmi, kluczowość informacji zwrotnej w przebiegu motywowania zespołu.
III. POWOŁYWANIE ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO
status szkolenia | otwarte | zamknięte |
---|---|---|
szkolenie stacjonarne |
TAK |
TAK |
szkolenie ONLINE |
TAK |
TAK |
grupa szkoleniowa |
1-6 osób |
do uzgodnienia |
termin szkolenia |
13-14 styczeń |
do uzgodnienia |
cena szkolenia |
1500 zł/osoba |
do uzgodnienia |
czas trwania szkolenia |
14 godzin / 2 dni |
do uzgodnienia |
miejsce szkolenia |
KM Studio, Łódź |
do uzgodnienia |
dokumenty do szkolenia |
program szkolenia |
|
training program english version |
||
druk zgłoszenia na szkolenia otwarte |
||
szkolenia wybrane przez innych |
Sprzedaż / techniki sprzedaży
|
|
tagi |
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Zarządzanie zespołem sprzedażowym napisz.