Szkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń,
za pomocą wprowadzania w życie cyklu zarządzania. To wszystko
po to, by nadać czynnościom efektywnego (produktywnego) kształtu.
Szkolenie zarządzanie pracownikami składa się z następujących modułów, które stanowią jednocześnie kolejne kroki zarządzania pracownikami: cel, plan, przydzielanie zadań (czyli skuteczna komunikacja), kontrola, wprowadzanie akcji korygujących. Uczestnicy ćwiczą motywowanie, precyzyjną komunikację, asertywne egzekwowanie umów oraz elementy wpływania na pracowników,
aby ich praca była zgodna z założeniami.
I. Cykl zarządzania
1. Rola managera w organizacji – po co organizacji manager
2. Rola porządku w organizacji jako głównego warunku sukcesu zespołu
3. Cykl zarządzania jako gwarant osiągania sukcesu w zarządzaniu
4. Cel, Plan, Delegowanie, Kontrola – niezbędne kroki w zarządzaniu
II. Określanie celu i planowanie w pracy managera i jego pracowników
1. Dobrze określony Cel jako najdoskonalszy motywator
2. Reguła SMART (ER) – określania celu
3. Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele krótkoterminowe
4. Szacowanie i mierzenie pracy pracowników
5. Czas jako jeden z najważniejszych wskaźników efektywności pracowników
6. Planowanie pracy (narzędzia, metody)
III. Delegowanie zadań pracownikom
1. Komunikacja (mów do swoich pracowników i słuchaj swoich pracowników)
2. Wybierz asertywność zamiast agresji i uległości w zarządzaniu
3. Różne style delegowania pracy pracownikom w zależności
od kompetencji i zaangażowania pracowników (model zarządzania sytuacyjnego Blancharda)
4. Rozpoznawanie różnych stylów komunikowania się przez pracowników
5. Budowanie relacji w zespole
IV. Motywowanie
1. Co jest motywatorem
2. Model Masłowa jako wskazówka w rozpoznawaniu potrzeb pracowników
3. Najważniejsze demotywatory w pracy
4. Po co pracownicy przychodzą do pracy
V. Kontrola
1. Kontrola nastawiona na cel
2. Rola feedbacku w procesie kontroli
3. Rola planowania w procesie kontroli
4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
5. Umiejętne wykrywanie przyczyn nie realizowania celów pracy
6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne zarządzanie
– praca własna
– praca w parach, grupach
– analiza studiów przypadków
– filmy szkoleniowe
– odgrywanie ról i praca z kamerą
– mini wykład PowerPoint
status szkolenia | otwarte | zamknięte |
---|---|---|
szkolenie stacjonarne |
TAK |
TAK |
szkolenie ONLINE |
TAK |
TAK |
grupa szkoleniowa |
1-6 osób |
do uzgodnienia |
termin szkolenia |
20-21 styczeń |
do uzgodnienia |
cena szkolenia |
1500 zł/osoba |
do uzgodnienia |
czas trwania szkolenia |
12 godzin / 2 dni |
do uzgodnienia |
miejsce szkolenia |
KM Studio - szkolenia, Łódź |
do uzgodnienia |
dokumenty do szkolenia |
program szkolenia |
|
training program english version |
||
druk zgłoszenia na szkolenia otwarte |
||
szkolenia wybrane przez innych |
Rozmowy okresowe
|
|
tagi |
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Zarządzanie pracownikami napisz.