Szkolenie obsługa klienta daje odpowiedź na takie pytania jak:
– w jaki sposób pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta
– jak zorganizować obsługę w sposób systemowy
– jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi
się w kontakcie z klientem
– jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników
jak i klientów
– w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne
– jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywne zachowanie w obsłudze klienta, savoir-vivre a obsługa klienta, jak sobie radzić w sytuacjach trudnych, klient stały (znany) i klient nowy, obsługa klienta face to face
(w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy), obsługa przez telefon, błędy, typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać
i jak z nimi rozmawiać, jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi: postawa roszczeniowa, postawa arogancka, klient,
który krzyczy, klient niezdecydowany.
I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
II. Klient
III. Sprzedawca / menager
IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy
– filmy szkoleniowe
– ogrywanie scenek
– praca w parach
– dyskusja grupowa
– studia przypadków
– nagrywanie Video i analiza uzyskanego materiału
– kwestionariusze dla pracy indywidualnej
status szkolenia | otwarte | zamknięte |
---|---|---|
szkolenie stacjonarne |
TAK |
TAK |
szkolenie ONLINE |
TAK |
TAK |
grupa szkoleniowa |
1-6 osób |
do uzgodnienia |
termin szkolenia |
27-28 styczeń |
do uzgodnienia |
cena szkolenia |
1500 zł/osoba |
do uzgodnienia |
czas trwania szkolenia |
12 godzin / 2 dni |
do uzgodnienia |
miejsce szkolenia |
KM Studio - szkolenia, Łódź |
do uzgodnienia |
dokumenty do szkolenia |
program szkolenia |
|
training program english version |
||
druk zgłoszenia na szkolenia otwarte |
||
szkolenia wybrane przez innych |
Sprzedaż / techniki sprzedaży
|
|
tagi |
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Obsługa klienta napisz.