Szkolenia interpersonalne
Formuła szkoleń interpersonalnych
W KM Studio prowadzimy szkolenia interpersonalne w formule otwartej, zamkniętej oraz w formie większych projektów – tzw. akademii szkoleń – przygotowywanych w oparciu o konkretne potrzeby organizacji.
- Każdy kurs w formie otwartej jest dwudniowy, odbywa się w KM Studio w Łodzi, ul. Piotrkowska 125 raz w miesiącu (por. terminarz szkoleń), trwa 12 godzin (9.15-15.15). Pracujemy w kameralnych grupach (maksymalnie 12 osobowych), nie odwołujemy szkoleń z powodu nie zebrania
się grupy. Oznacza to, że w sytuacji, gdy na dany termin zgłasza się jedna osoba, realizujemy kurs metodą coachingu i pracujemy indywidualnie. - Szkolenia zamknięte prowadzimy w oparciu o zapotrzebowanie Klienta – albo w siedzibie KM Studio w Łodzi, albo w siedzibie zamawiającego, albo w innym miejscu wskazanym przez Klienta. Czas trwania szkoleń oraz ich cena są uzależnione od ustaleń z organizacją zamawiającą.
- Realizujemy również większe projekty szkoleniowe, tzw. Akademie Szkoleń dla firm. Polegają one na realizacji pakietu szkoleń dla pracowników, którzy mają możliwość wyboru zajęć odpowiednio do swoich potrzeb rozwojowych. Programy takie obejmują następujące etapy współpracy
z organizacją zamawiającą (najczęściej z działem HR):
- badanie potrzeb organizacji i pracowników przez KM Studio,
- wybór tematów i terminów szkoleń na kilka miesięcy lub kilka lat (Klient – KM Studio),
- zbieranie grup pracowników (dział HR zamawiającego),
- realizacja szkoleń z ewaluacją na bieżąco,
- podsumowanie programu.
Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego:
- Aktywne słuchanie
- Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
- Budowanie wizerunku w biznesie
- Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
- Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
- Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Pewność siebie i poczucie własnej wartości
- Pisanie ekspresywne
- Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
- Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
- Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
- Team Building, budowanie zespołu
- Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
- Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów
- Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
- Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
- Zarządzanie energią
- Zdrowe odżywianie w biurze
- Wypalenie zawodowe
Szkolenia z komunikacji:
- Aktywne słuchanie
- Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
- Emisja głosu
- Facylitacja – prowadzenie spotkań
- Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja w biznesie
- Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
- Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
- Sztuka perswazji
- Sztuka prowadzenia dyskusji
- Team Building
- Wywieranie wpływu
Szkolenia z zarządzania:
- Leadership – świadome przywództwo
- Motywowanie pracowników i współpracowników
- Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
- Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
- Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – treningi dla brygadzistów, mistrzów, liderów, kierowników niższego szczebla oraz kadry zarządzającej wyższego szczebla
- Zarządzanie działem zakupów
- Zarządzanie flotą samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych w MultiGPS
- Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
- Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
- Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
- Zarządzanie zakupami
- Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
- Zarządzanie zespołem handlowców
Szkolenie coaching/training:
- Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
- Coaching w zarządzaniu
- Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
- Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów
Szkolenie handlowe:
- Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
- Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
- Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
- Telemarketing – sprzedaż przez telefon
- Zarządzanie działem zakupów
- Szkolenie dla działu zakupów
- Zarządzanie zespołem handlowców