Poniżej znajdują się wszystkie dokumenty, które mogą Państwo pobrać z naszej strony internetowej:
Druki zgłoszenia na szkolenia
Zgłoszenie na szkolenie otwarte KM Studio
Zgłoszenie na szkolenie zamknięte KM Studio
Ankieta badająca potrzeby przed szkoleniem
Ankieta przedszkoleniowa KM Studio
Ankieta ewaluacyjna poszkoleniowa KM Studio
Katalogi szkoleń
Katalog szkoleń interpersonalnych w KM Studio – szkolenia
Kalendarze szkoleń otwartych
Rok 2023
Kalendarz szkoleń otwartych na rok 2023
Kalendarz szkoleń otwartych interpersonalnych na rok 2023
Kalendarz szkoleń otwartych informatycznych na rok 2023
Rok 2024
Kalendarz szkoleń otwartych na rok 2024
Kalendarz szkoleń otwartych interpersonalnych na rok 2024
Kalendarz szkoleń otwartych informatycznych na rok 2024
Programy szkoleń interpersonalnych
Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego
- Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
- Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
- Sztuka prowadzenia dyskusji
- Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
- Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
- Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
- Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
- Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
- Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
- Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
- Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
- Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
- Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
- Sztuka perswazji
- Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
- Team Building, budowanie zespołu
- Zdrowe odżywianie w biurze
- Sztuka aktywnego słuchania
- Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
Szkolenia dotyczące zarządzania
- Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
- Coaching w zarządzaniu
- Leadership – świadome przywództwo
- Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
- Motywowanie pracowników i współpracowników
- Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
- Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
- Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
- Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
- Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
- Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
- Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – kierowników niższego szczebla
- Zarządzanie dla brygadzistów, liderów, mistrzów
- Zarządzanie działem zakupów
- Zarządzanie zespołem handlowców
- Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
- Team Building, budowanie zespołu
Sprzedaż i obsługa klienta
- Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
- Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
- Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
- Telemarketing – sprzedaż przez telefon
- Zarządzanie zespołem handlowców
- Zarządzanie działem zakupów
- Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
- Sztuka aktywnego słuchania