Szkolenie zarządzanie działem zakupów służy opanowaniu sztuki zarządzania zespołem z działu zakupów. Wykorzystuje metodologie zarządzania projektem w procesie zakupów. Uczy i ćwiczy wszystkie procesy/fazy jego wykonania: Faza/Proces Inicjowania; Faza/Proces planowania projektu: Faza/Proces realizacji projektu; Faza/Proces monitorowania projektu; Faza/Proces zakończania projektu. Trening
i uczy jak osiągać założone cele projektu nie ulegając negatywnemu wpływowi i nie wywołując agresji.
Trening służy opanowaniu sztuki negocjacji, oraz przygotowania
i prowadzenia negocjacji zakupowych.
Jak w każdej dziedzinie, w której człowiek stara się postępować rozumnie, tak i w zarządzaniu działem zakupów, utworzenie celu, zdanie sobie sprawy jaki jest cel (głównie: zakres, koszty, czas)
co chcemy osiągnąć, co nas zadowala (a zatem także, co jest niezadowalające!) ma znaczenie decydujące. Prowadzenie zakupów to sztuka osiągania założonych parametrów, która optymalizuje użycie zasobów, dla osiągnięcia pożądanych rezultatów.
Szkolenie zarządzanie działem zakupów, wyposaża uczestników w umiejętność zarządzania, przygotowania i przeprowadzania projektów zakupowych, prowadzenia negocjacji zakupowych
w taki sposób, by osiągnąć zakładane cele.
Uczestnik zarządzając działem zakupów umie posługiwać
się strukturą: cel-plan-negocjowanie-kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik wie czym jest projekt zakupowy, kim są interesariusze projektu
Uczestnik zna procesy/fazy projektu
Uczestnik umie wyznaczać zakres i posługiwać się głównymi dokumentami, w których opisany jest zakres/cel projektu: Karta Projektu; Wstępna Deklaracja Zakresu Projektu; Deklaracja Zakresu Projektu
Uczestnik umie ustalać dla projektu cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
Uczestnik w toku projektu umie posługiwać się strukturą: cel-plan-negocjowanie-kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik umie tworzyć plan kierowania projektem: głównie
w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka
Uczestnik umie zarządzać zespołem projektowym
Uczestnik umie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami
Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę
dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji.
Uczestnik w toku negocjacji posługuje się strukturą: cel-plan-negocjowanie-kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
Uczestnik rozumie interesy stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować
nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
Uczestnik wykorzystuje wpływ społeczny w toku negocjacji i umie rozpoznać i odpowiadać na wpływ wywierany na niego.
1.Czym jest zarządzanie działem zakupów
Kroki zarządzania są powiązane!
Czym jest efektywność w dziale zakupów?
2) Czym jest projekt, czym jest zarządzanie projektem zakupowym
Różnice i podobieństwa miedzy różnymi formami i poziomami zarządzania, a zarządzaniem projektem
Kim są interesariusze i czym jest środowisko projektu
3) Cel/zakres projektu jest najważniejszy
Jakie cele przygotować
Ile celów przygotować
Cel w formie SMART
4)Procesy projektu
Proces inicjowania projektu
Proces planowania projektu
Proces realizacji projektu
Proces monitorowania projektu
Proces zakończania projektu
5) Asertywna komunikacja w zarządzaniu i negocjowaniu
6) Negocjacje treść i proces
Co to jest BATNA
Model harwardzki
7) Negocjacje to wywieranie wpływu
wpływ oparty o wzajemność
wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
wpływ nacisku społecznego
wpływ wynikający z bycia lubianym
wpływ autorytetu
wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bezpowrotność
status szkolenia | otwarte | zamknięte |
---|---|---|
szkolenie stacjonarne |
TAK |
TAK |
szkolenie ONLINE |
TAK |
TAK |
grupa szkoleniowa |
1-6 osób |
do uzgodnienia |
termin szkolenia |
22-23 styczeń |
do uzgodnienia |
cena szkolenia |
1500 zł/osoba |
do uzgodnienia |
czas trwania szkolenia |
12 godzin / 2 dni |
do uzgodnienia |
miejsce szkolenia |
KM Studio - szkolenia, Łódź |
do uzgodnienia |
dokumenty do szkolenia |
program szkolenia |
|
training program english version |
||
druk zgłoszenia na szkolenia otwarte |
||
szkolenia wybrane przez innych |
Negocjacje
|
|
tagi |
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Zarządzanie działem zakupów napisz.