Zapraszamy na nowe szkolenie sztuka aktywnego słuchania – podstawy dobrej komunikacji
Szkolenie aktywne słuchanie jest kierowane do osób obsługujących klienta/ handlowców, którzy w codziennym pospiechu i rutynie wykonywanych obowiązków doświadczają trudności w komunikacji. Kurs aktywnego słuchania uczy konkretnych technik dotyczących aktywnego słuchania, sprzyjających postawie otwartej na Klienta i unikaniu nieporozumień. Szkolenie aktywne słuchanie dotyka takich obszarów słuchania jak: koncentracja uwagi
zadawanie pytań i parafrazowanie
cierpliwość
dawanie uwagi
komunikacja niewerbalna
bariery utrudniające aktywne słuchanie
Uzyskane umiejętności podczas szkolenia sztuka aktywnego słuchania
Uczestnik szkolenia sztuka aktywnego słuchania:
- wie jakie są cechy dobrego słuchacza
- wie jaką postawę ciała przyjmować aby słuchać aktywnie
- potrafi dostroić się do mówiącego
- potrafi odzwierciedlać postawę mówiącego
- umie stosować parafrazy
- jest świadomy swoich przekonań związanych z komunikacją sprzyjających i utrudniających słuchanie
- potrafi stosować odpowiednie do sytuacji pytania
- jest świadom emocji własnych oraz emocji mówiącego mających znaczenie dla komunikacji