Szkolenie praca w zespole jest przeznaczone dla osób,
które współpracują z zespołem (albo jako kadra zarządzająca,
albo jako współpracownicy). Celem szkolenia praca w zespole jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy
w zespole po to by skuteczniej przekazywać informacje i efektywniej wykonywać zadania. Podczas kursu praca w zespole uczestnicy ćwiczą zachowywanie się w sytuacjach zmiany, konfliktu, zwiększonej intensywności pracy. Podczas szkolenia ćwiczy się umiejętności komunikacyjne, asertywne odmawianie, kontrolowanie emocji, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, techniki perswazji i przekonywania, wyznaczanie celów, priorytetów i zadań oraz inne ważne kompetencje przydatne w pracy w zespole.
1. Praca w zespole jako współpraca przy realizacji zadań/projektów
– wyznaczanie celów i planowanie zadań w oparciu o priorytety własne i firmy
– elementy zarządzania czasem pracy
– jak strategicznie podejść do realizacji projektów
– graficzne techniki ułatwiające planowanie i realizację zadań
– na czym polega współpraca podczas realizacji projektów
(jak reagować na osoby o zbyt małym i zbyt dużym poczuciu kontroli?)
– rola każdej osoby w zespole – świadome jej określanie
2. Komunikacja w zespole
– jak mówić, aby ludzie nas słuchali: elementy perswazji i wywierania wpływu na współpracowników
– ćwiczenia na słuchanie ze zrozumieniem
– co kogo motywuje do pracy?
– jak wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania wobec kolegów/ koleżanek z zespołu?
– jak odmawiać
– kiedy chwalić, kiedy krytykować i w jaki sposób?
3. Emocje a praca w zespole
– w jaki sposób wyrażać złość, rozczarowanie, smutek i inne „trudne” emocje w pracy
– w jaki sposób wyrażać pozytywne emocje wobec współpracowników
– jak odczytywać emocje innych
– jak tonować silne emocje innych, czyli co robić i mówić osobom
o postawie roszczeniowej?
4. Konflikt a praca w zespole
– kiedy można się spodziewać sytuacji konfliktowych w pracy?
– wczesne wykrywanie oznak konfliktu
– jak prowadzić rozmowy w celu rozwiązania konfliktu
– jakie działania eskalują konflikt
– jakie zachowania pomagają rozwiązywać konflikty
5. Praca w zespole w sytuacji zmiany
– jak przygotować się do zmiany? – techniki planowania zadań
– w jaki sposób dzielić zadania w sytuacji zmiany?
– jak radzić sobie ze stresem w sytuacji zmiany?
– jak opracować system przekazywania informacji?
– elementy team buildingu – budowania zespołu
Praca indywidualna – kwestionariusze pracy
Ćwiczenia komunikacyjne w pracach
Symulacje/ case study – praca w zespole
Filmy szkoleniowe
Dyskusje
Analiza studiów przypadków
status szkolenia | otwarte | zamknięte |
---|---|---|
szkolenie stacjonarne |
TAK |
TAK |
szkolenie ONLINE |
TAK |
TAK |
grupa szkoleniowa |
1-6 osób |
do uzgodnienia |
termin szkolenia |
27-28 listopad |
do uzgodnienia |
cena szkolenia |
1500 zł/osoba |
do uzgodnienia |
czas trwania szkolenia |
12 godzin / 2 dni |
do uzgodnienia |
miejsce szkolenia |
KM Studio - szkolenia, Łódź |
do uzgodnienia |
dokumenty do szkolenia |
program szkolenia |
|
training program english version |
||
druk zgłoszenia na szkolenia otwarte |
||
szkolenia wybrane przez innych |
Asertywność
|
|
tagi |
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Praca w zespole napisz.